Ready for take off..

30 juli 2014 - Castricum, Nederland

Lieve mensen,

Wat leuk dat jullie een kijkje nemen op mijn blog! Zoals jullie waarschijnlijk allemaal wel bekend is, ga ik een jaar high school doen in Amerika! Ik heb er ongelofelijk veel zin in en kan niet wachten tot het eenmaal zo ver is.

Ik vertrek morgen (31 juli) naar Ann Arbor, mijn woonplaats voor volgend jaar! Ik heb er super veel zin in en ben heel erg blij met mijn gastgezin. Ik kom bij Nancy en Kris Koziol te wonen, twee hele hippe, aardige en lieve mensen en we gaan met z'n allen een topjaar tegemoet.

Grappig is is dat veel mensen deze week aan me gevraagd hebben hoe ik me voel en eigenlijk gaat het super goed; ik ben enthousiast, ik hoop dat ik er klaar voor ben, ik ben niet eens zenuwachtig en ook het afscheid nemen viel me mee, maar dat kan er ook mee te maken hebben dat ik me helemaal niet realiseer wat voor avontuur er morgen van start gaat. Ook al heb ik onwijs naar morgen toegeleefd, ik kan echt niet beseffen dat het ook echt gaat gebeuren...

Het minder leuke deel is dat ik morgen echt afscheid moet gaan nemen van mijn lieve familie en een paar vrienden. Ik zie er behoorlijk tegenop en ook al vertel ik heel stoer aan anderen dat afscheid nemen wel meevalt, ik zie het zomaar gebeuren dat er morgen meerdere zakdoeken doorheen gaan..Maar dat is alleen maar omdat ik die geweldige mensen een jaartje rust gun.

Leuk als jullie m'n blog lezen, mocht je het willen dan voeg ik je toe aan de mailinglijst en jullie zeker meer van me horen!

Bye for now, mijn volgende blog zal geschreven worden vanuit de States!

Liefs

1. Danielle:
    31 juli 2014
    He naamgenootje en buurvrouw! Natuurlijk wil ik jouw blog volgen, dus zet mij maar op de mailinglijst! Heel veel succes!
  2. Je favorite oom..:
    Go Daan!
  3. Mathilde groenland:
    Hee danielle,
    Ik wil je blog natuuijk volgen!
    Voeg mij maar toe!
    Succes dit jaar! Xx
  4. Elles:
    31 juli 2014
    Hoi lieve schat, wat een leuke blog! Natuurlijk gaan wij je volgen, we zijn erg nieuwsgierig naar je nieuwe leven in de States ... Super veel plezier, enjoy!!
  5. Karin Zutt:
    1 augustus 2014
    En nu is het dan echt zover…..je bent nu in the USA!!!
    Laat alles lekker op je afkomen en nog even genieten van niets moeten!