De eerste twee weken

15 augustus 2014 - Ann Arbor, Michigan, Verenigde Staten

Hi lieve mensen,

Het is alweer twee weken geleden dat ik na een (emotioneel) afscheid vertrokken ben naar Ann Arbor. Toen ik op Detroit airport aankwam stonden Nancy, Kris en Nancy's moeder (MamaCz) me op te wachten en het feest ging gelijk van start. 's Avonds zijn we uiteten geweest bij Mani's en dat was gelijk helemaal leuk en gezellig, totaal niet ongemakkelijk.

Ondertussen hebben we al heel veel leuke dingen gedaan en er staan nog een hele hoop leuke dingeno zijn we naar een echte filmpremiere geweest, hebben we in hetzelfde restaurant gegeten als Obama, hebben we gezellige avonden bij het kampvuur gehad en hebben we we Detroit én Grandnd Rapids bezocht. Hoe gaaf?! Maar ik denk het bezoek aan de supermarkt, en dan bedoel ik niet een gewone supermarkt maar een supermarkt die wel 21 keer zo groot is als de Albert Heijn in Castricum. Hoe stom het ook klinkt, het is een echte ervaring! Ben zelfs van de week teruggegaan en heb me anderhalf uur vermaakt, dat had natuurlijk ook korter gekund maar met schappen van meer dan 25 meter en elk product in allerlei soorten en maten en smaken die je je maar kan bedenken, duurt het wat langer. En ik was (natuurlijk) ook een klein beetje verdwaald..

Wat ook super leuk was, was dat Nancy's beste vriendin Melanie overkwam vanuit New York en we hebben super leuke dingen gedaan. Zo zijn we wezen shoppen, we zijn zelfs naar een echte filmpremière geweest! En we hebben vooral erg gelachen. Melanie geeft les op een basisschool in Harlem en wanneer we naar New York gaan in Oktober (ook al zo leuk!) mag ik haar school ook bezoeken. Klinkt misschien een beetje suf, maar doordat de mensen in mijn omgeving allemaal zo breed georiënteerd en ontwikkeld is, heb ik de kans om bepaalde dingen op een andere manier te zien dan de meeste mensen, wat echt super gaaf is.

Volgend weekend staat Chicago op het programma en ik heb super veel zin in!

Liefs.

1. Elles:
    15 augustus 2014
    Wat leuk Daan om weer even van je te horen ... Heb ik je zo maar deze week op de Skype gemist (hoorde ik trouwens een uurtje geleden .. Had geen idee). Wat geweldig dat je het zo naar je zin hebt en het ook zo goed klikt met Nancy en Kris. Uit je verhaal maak ik echt op dat je al een beetje gesetteld bent en dat zal straks als je naar school toe gaat alleen maar meer worden. En wat goed dat je zo open staat voor al het leuks dat op je pad komt. Heel veel plezier in Chicago!!
  2. Anne Marie:
    15 augustus 2014
    Geniet van alles wat je ziet Daan!!
  3. Mandy:
    15 augustus 2014
    Super leuk om te lezen Daan! Ik blijf je volgen hoor. Fijn dat je het naar je zin heb. Kus xx
  4. Toon:
    17 augustus 2014
    Echt heeeeel gaaf!! Jaloers haha x) veel plezier!!