Happy new year, happy me!

8 januari 2015 - Orlando (Florida), Verenigde Staten

Lieve allemaal,

Allereerst natuurlijk een gelukkig nieuw jaar! Dat het een mooi, gelukkig en gezond jaar mag worden!

Afgelopen maandag is school weer begonnen, na de twee weken durende kerstvakantie. Veel te kort natuurlijk, maar het is ook wel weer gezellig om iedereen weer te zien. Ik mag trouwens niet klagen, want we hadden vandaag geen school vanwege de kou en morgen waarschijnlijk ook niet..Maar het is dan ook wel echt koud hoor!

Gelukkig mocht ik in de kerstvakantie de warmte opzoeken, en ben ik voor een weekje naar Orlando gegaan. Ik heb super genoten en het was erg leuk om weer een nieuwe plek te leren kennen. Ik ben trouwens met m'n locale coordinator Janice, en haar gezin gegaan. We hebben vooral de Disney parken bezocht en bij het zwembad gelegen, hoe lekker? Wat voor mij toch wel echt een hoogtepunt van die trip was, om Bodine weer te zien! Super toevallig en gezellig. Erg hard gelachen natuurlijk, al helemaal om hoe slecht ons Nederlands nu is..oeps!

Hoe gaaf de trip ook was, en hoe leuk ik het ook gevonden heb, ik was toch ook wel weer heel blij om m'n gastgezin te zien, ze zijn zo leuk! We hebben gezellig met z'n allen het nieuwe jaar ingeluid en ik ben klaar voor 2015.

Hoe ik zo zeker ben dat ik klaar ben voor 2015? Ik voel het. En het klinkt natuurlijk heel cliche en zoetsappig, maar ik denk dat ik door dit jaar veel meer ben gaan realiseren hoe goed m'n leven en de mensen in m'n leven zijn. Misschien moet je uit je leefsituatie stappen om het echt te waarderen, misschien niet, maar voor mij heeft het heel veel gedaan. Maar wat ik ook bedoel met dat ik voel, is dat emoties veel meer binnenkomen. Ik denk dat ik m'n emoties niet goed toe- en inliet maar dat betekende ook dat ik niet ultiem kon genieten. En ook al betekend dat dat ik nu om elk bijzonder moment wel ontroerd kan raken en m'n make-up flink kan verpesten, het is the greatest gift of the year. Ik ben trots op wat ik bereikt heb.

Ik ga lekker genieten van 2015 en de resterende maanden van m'n schooljaar, want het einde komt nu (helaas) in zicht.

Liefs,

Danielle.

1. Nathaly:
    9 januari 2015
    Hoe trots kun je als moeder kunt zijn.
    Geniet van alle mooie momenten die je worden gegund en blijf vooral mooie herinneringen maken.
    Love you.XX
  2. Kees den Heijer:
    9 januari 2015
    Jij ook een mooi 2015! zo te lezen ben je van plan er iets moois van te maken. Geniet van je tijd daar!
    Cheers,

Kees den Heijer
  3. Danielle Vitale:
    9 januari 2015
    Hè buurmeisje en naamgenoot! Ik kom er dus pas net achter dat je al maanden een Blog schrijft. Lekker snel van me en je kunt toch niet zeggen dat ik nooit op internet/Facebook etc zit! Maar anyway, heb even lekker zitten lezen. Volgens mij een supermooie ervaring voor je deze trip en kom je straks niet als een Daantje maar als Danielle thuis. Wat een geweldige kans voor je, nu maar ook later in je leven, jij bent echt een wereldburger nu en je realiseert je vast dat wij maar in een veilig en klein reservaat (zo noem ik het altijd) wonen in ons buurtje. Ik wens je nog een supermooie tijd met al die lieve mensen om je heen en tot in de zomer weer! XXX Danielle en de rest
  4. Jacky:
    13 januari 2015
    Hallo Daan!
    Wat heerlijk te horen dat het zo goed met je gaat. 2015 stuif jij in vol levenslust en energie! Go for it girl .
    Geniet van de resterende periode en wij kojken er ook naar uit je weer te zien.
    Kisses de vermaantjes